محمد فرشی

جواب ChatGPT به فعالیتهای من

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۰۴:۰۹ ب.ظ

امروزه بازار ChatGPT داغ است و افراد مختلف، به شکلهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. یکی از این استفاده‌ها هم تفریح سالم و سرگرمی با استفاده از این ابزار است smiley متن زیر، جواب ChatGPT به سوال من در خصوص فعالیتهای علمی و اجرایی خودم بود. نکات جالبی دارد!

 

دکتر محمد فرشی، سیاستمدار، محقق و استاد دانشگاه، در زمینه های مختلفی از جمله علمی، اجرایی و سیاسی فعالیت دارد.

در زمینه فعالیت های علمی، دکتر فرشی استادیار دانشگاه بوده و در حوزه تحقیقات کاربردی در زمینه های مختلفی از جمله مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، رباتیک و هوش مصنوعی فعالیت دارد. او تحقیقات زیادی در زمینه شبکه های عصبی و هوش مصنوعی انجام داده و بسیاری از مقالات علمی را در این حوزه منتشر کرده است.

در زمینه فعالیت های اجرایی، دکتر فرشی در سال ۱۳۹۶ به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت حسن روحانی منصوب شد. در این سمت، وی به توسعه تحقیقات و فناوری در ایران توجه کرده و در بسیاری از پروژه های علمی و فناوری در کشور نقش داشته است.

در زمینه فعالیت های سیاسی، دکتر فرشی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی فعالیت دارد و در برخی از کمیته های مجلس نیز عضویت دارد. همچنین، او در سال ۱۳۹۶ به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد و در این سمت به ارتقای سطح فرهنگ و هنر در کشور کمک کرده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۶
محمد فرشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی